2ήμερη Εκδρομή στην Αράχωβα και τους Δελφούς

Το Σαββατοκύριακο 09-10 Απριλίου 2022 πραγματοποιήσαμε την 2ήμερη εκδρομή μας στην Αράχωβα και τους Δελφούς. Το πρωί του Σαββάτου αναχωρήσαμε από την Τρίπολη στις 07:00 π.μ. και μέσω της Εθνικής Οδού Τρίπολης – Κορίνθου – Λαμίας φτάσαμε στους Δελφούς, τον Ομφαλό της Γής, όπως ονομάζονταν κι όπου βρισκόταν το σημαντικότερο μαντείο του αρχαιοελληνικού κόσμου. Εκεί περιηγηθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στον Αρχαιολογικό Χώρο και στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Μουσείο. Μετά την ξενάγησή μας αναχωρήσαμε για την Αράχωβα, όπου καθίσαμε για καφέ και φαγητό. Στη συνέχεια αναχωρήσαμε για το κεντρικό ξενοδοχείο 3* Parnassos Delfi Hotel για την παραλαβή των δωματίων.

Το πρωί της Κυριακής μετά το πρωινό αναχωρήσαμε για το Μεταλλευτικό Πάρκο Φωκίδας. Το Vagonetto είναι το μέσον που θα σας ταξιδέψει πίσω στο χρόνο και θα σας μάθει την ιστορία της εξόρυξης του βωξίτη. Στο 51ο χλμ Ε.Ο. Λαμίας – Άμφισσας νότια της Γραβιάς βρίσκεται το Μεταλλευτικό Πάρκο Φωκίδας. Μία από τις στοές που είχαν διανοιχθεί για την υπόγεια εκμετάλλευση του βωξίτη, η στοά 850, έκλεισε το 1972 λόγω εξάντλησης του ορυκτού. Εκεί θα γίνει περιήγηση και ξενάγηση στο χώρο από άτομο του Πάρκου διάρκειας 1,30 ώρας. Μετά την περιήγησή μας στο πάρκο ξεκινήσαμε μια διαδρομή, όπου θα περάσαμε από όμορφα μέρη όπως την Ιτέα και το Γαλαξίδι, όπου καθίσαμε για φαγητό. Το απόγευμα αναχωρήσαμε για την Ναύπακτο. Πρόκειται για μια πόλη της Ελλάδας που επέζησε 30 αι. μέσα από μια πολυτάραχη ιστορία, η οποία αποτυπώνεται στα διάσπαρτα μνημεία της. Χτισμένη στους πρόποδες της Πίνδου απολαμβάνει την αγκαλιά του Κάστρου της που τα τείχη του κατηφορίζουν μέχρι τον Κορινθιακό κόλπο. Μια γραφική πόλη με γειτονιές ζεστές και φιλόξενους κατοίκους. Ένας ιστορικός τόπος που υποδέχεται τους επισκέπτες του χειμώνα καλοκαίρι στα ορεινά του μέρη με τα πυκνά δάση και τα παραδοσιακά χωριουδάκια και στις παραλίες του με τα κρυστάλλινα νερά. Εκεί κάναμε μαι στάση για καφέ και φαγητό και το βράδυ επιστρέψαμε στην Τρίπολη μέσω της Εθνικής Οδού Πατρών – Κορίνθου.