2ήμερη Εκδρομή στην Αράχωβα, τους Δελφούς και το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού

Το Σαββατοκύριακο 26-27 Φεβρουαρίου 2022 το Γραφείο Γενικού Τουρισμού της Κ.Τ.Ε.Λ. Νομού Αρκαδίας Α.Ε. πραγματοποίησε εκδρομή στην Αράχωβα, τους Δελφούς και το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, στην οποία συμμετείχαν και μέλη του Συλλόγου Τριτέκνων Μεγαλόπολης. Το πρωί του Σαββάτου αναχωρήσαμε και μέσω της Εθνικής Οδού Τρίπολης – Κορίνθου – Λαμίας φτάσαμε στους Δελφούς, τον Ομφαλό της Γής, όπως ονομάζονταν κι όπου βρισκόταν το σημαντικότερο μαντείο του αρχαιοελληνικού κόσμου και στη συνέχεια αναχωρήσαμε για το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού όπου είχαμε πρόσβαση στις πίστες αλλά στο σαλέ. Μετά την επίσκεψή μας στο χιονοδρομικό κέντρο αναχωρήσαμε για την κοσμοπολίτικη Αράχωβα. Έναν δημοφιλή χειμερινό προορισμό καθώς πρόκειται για έναν πολύ όμορφο και παραδοσιακό οικισμό, χτισμένο αμφιθεατρικά στις νότιες πλαγιές του Παρνασσού.Το πρωί της Κυριακής μετά το πρωινό αναχωρήσαμε για τον Ναό του Απόλλωνα, το Αρχαιολογικό Μουσείο, το Αρχαίο Θέατρο, τον Θησαυρό των Αθηναίων, την Ιερά Οδό, την Κασταλία Πηγή και τον Θόλο της Αθηνάς Προναίας. Μετά την επίσκεψή μας σε αυτό το μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς ξεκινήσαμε μια διαδρομή, όπου περάσαμε από όμορφα μέρη όπως την Ιτέα, το Γαλαξίδι και καταλήξαμε στη Ναύπακτο. Πρόκειται για μια πόλη της Ελλάδας που επέζησε 30 αι. μέσα από μια πολυτάραχη ιστορία, η οποία αποτυπώνεται στα διάσπαρτα μνημεία της. Χτισμένη στους πρόποδες της Πίνδου απολαμβάνει την αγκαλιά του Κάστρου της που τα τείχη του κατηφορίζουν μέχρι τον Κορινθιακό κόλπο. Μια γραφική πόλη με γειτονιές ζεστές και φιλόξενους κατοίκους. Ένας ιστορικός τόπος που υποδέχεται τους επισκέπτες του χειμώνα καλοκαίρι στα ορεινά του μέρη με τα πυκνά δάση και τα παραδοσιακά χωριουδάκια και στις παραλίες του με τα κρυστάλλινα νερά. Το βράδυ αναχωρήσαμε για το δρόμο της επιστροφής.Επόμενη Εκδρομή την Κυριακή της Ορθοδοξίας, 13 Μαρτίου 2022, στο Ιερό Ησυχαστήριο Αγίου Πορφυρίου στο Μήλεσι.